We ❤ it

Tänkte tipsa om we ❤ it till er för jag älskar verkligen den appen. Om ni inte har den så ladda ner den! Den är helt gratis.

Där visar den bilder på i princip allt, jag skulle kunna titta igenom den i timmar vilket jag råka göra än gång haha. Det finns så mycket att titta på och det tar aldrig slut!
Du kan till och med söka på det du letar efter som summer outfits eller nån artist elr vad som helst!

Så jag hoppas att nu skaffar den ni kommer bli så nöjda och man kan följa personer där också som om det är nån som laddar upp jätte fina bilder som ni vill fortsätta att se, så klickar ni bara på följ. Om man hjärtar bilderna så får man dom till sin egen profil. Så man kan inte ladda upp ens egna bilder utom man kan bara ladda upp bilder från internet om jag förstår det rätt.
Men jag brukar inte göra det utom kollar mest igenom på inspiration osv.

Kramizzzz





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR