Well godnight blogizzzzz!! ❤

Dagen har varit bra och jag är jätte glad, jag fick en två nya vänner idag haha! Yes här börjar man bli social ;)❤

Hihi men helgen börjar riktigt bra och om några timmar kommer jag få se Anton Ewald, jag Isabelle och Melani ska gå och se honom. Vem vet vi kanske tar en fila där också, wow! Haha måste spara pengar till båten, men när man ändå är o centrum så måste man ju köpa något haha ;D
Kanske en liten kaka, nej haha jag ska försöka vara duktig. Har redan bränt 800kr på kläder här om dan haha.. Men jag förkäna det eftersom jag har jobbat för dom så yes! ❤

To do list for tomorow:

~ lägga upp bilder från dagen med Anton och signeringen.

~ Tipsa om en blogg

~ Lägga till en ny kategori

~ Berätta om ett favo minne från Eng

~ Tipsa om bra filmer + serier

~ plus mycket mer! ❤

Så krammiiizzzzz!


Carolina

söt blogg!

Svar: Tack! :)<3
Nikkita Sjögren

Liana

Åhh jjag som vill ha tips på filmer! Då ska jag kika in din blogg liite senare! :D Massa kramar!

Svar: Jag börjar skriva om serier men senare kommer filmer, jag har också länkat till en bra sida så kolla där du, kram!
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR