welocme! :)

Yes så idag har jag inte gjort så jätte mcyekt utom skrivit några sidor i min bok, det går framåt och jag är riktigt nöjd. Jag har också läst några sidor i boken Hunger Games, jag har inte sett den filmen än utom vill helst läsa boken först. Men jag kan verkligen tipsa om boken den verkar jäte bra för er som inte har läst den!
 
Imorgon ska jag och mina kompisar dra till Hanige Centrum eftersom Anton komer vara där och sjunga + singnera!Så då får man träffa idolen oh yes ;D ♥
 
På påsklovet kommer det hända en massa saker som jag ser ifram imot! Jag ska bland annat jobba på hunddagiset igen och sen ska jag på kryssing med två av mina bästa kompisar och så kmr det ännu mer info ;)
Längtar redan till allt och jag spricker snart haha, vill bara att det ska hända nuuuueee! Det händer en massa spännade saker precis som det kommer hända med bloggen. Nu blir det all in! Nu ska jag sattsa gärnet med frågestunder, tävlingar och mycket mer! Okej men dåså. Snart ska jag lägga in lite fler kategorier och sen lite olika outfits till våren så håll utkik och klicka gärna in sen ♥
 

fin blogg! ^_^

Svar: Tack så jätte mycket! :)<3
Nikkita Sjögren

moa

Hej. Super fin blogg du har. Kolla gärna in min och se vad du tycker om den. Allt bra idag?? :D Kramizz

Svar: Hej tack så jätte mycket! Jag går jätte gärna in och kollar! Allt är jätte bra med mig, mår du bra? kramizz<3
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR