Bruno mars! ❤️

I söndags åkte jag mot gullmarsplan för att möta upp min andra kompis Moa haha. Känner många Moa så det kanske blir lite förvirrande nu men iaf! Vi gick till Globen runt halv ett och sen åt vi på donken innan vi skulle ställa oss och köa i några timmar... Från 13-18 stod satt vi i kyla och regn.. I början var det fint väder men sen började det regna rätt så mycket. Men Moa och jag hade fått ett nummer jag var nummer 91 så vi var några av dom 100 första som skulle få gå in före alla! Det var jätte nice vi skulle få gå in på först och stå längst fram vid scenen innan alla fick komma in. När vi äntligen fick komma in sprang vi till garderoben och sen snabbt gick vi och ställde oss vid scenen, vi stod inte allra längst fram vid staketet för det var några som var i grupper som hade sprungit dit först och paxat platser.. det är smart att göra så om man är fler men vi var ju två stycken! Iaf in hamnade rätt så långt fram! Det var en utav dom bästa sakerna jag har upplevt! Har aldrig haft så roligt guuuuud vilken bra konsert!! ❤️❤️ 

That moment när Bruno Mars sa att vi alla tjejer skulle upprepa "do you love me, do you love me?" Sen så sjöng han "jag älskar er" bäääästa alla bara skrek! Så underbart ❤️

Bästa låtarna var "just the way you are" för det blev en sån härlig stämning alla sjöng med och man gungade lite fram och tillbaka det var en sån glädje och kärlek i hela Globen. Sen låten "gorilla" det var mycket eld och "Bang Bang" på scenen och guld regn konfettin exploderade där vi stod det var så mäktigt! Man bara kände vilken underbar stämning! Han sjunger verkligen på ett speciellt sätt man känner verkligen hur mycket han tar i när han sjunger och åhh det blir så bra!
Kram! ❤️














NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR