Happy

Hey babes! Okej så veckan har redan börjat bra och den kommer bli ännu bättre! 
Måndag&tisdag har jag bara chillat o pluggat. 

Idag mötte jag upp min girl Isabelle för det är våran "onsdags" dag hihi. Vi pratade en del för det behövdes verkligen. Sen så kollade vi på ett avsnitt av teen wolf! Så spännande o nu måste jag vänta en hel vecka till... Haha so worth it! ❤️

Yezz imorn så så vet jag inte hur jag ska göra en skulle behöva skriva klart mitt cv och fixa lite saker men eventuellt ska jag träffa en kompiz! 

Nu är det bara att tagga till fre då jag ska möta upp min babe Moa! Tror att helgen kommer att bli grym och nu längtar jag så mycket more to tell later ❤️

Right now så händer det inte så mycket lyssnar typ på all musik och skriver med dom bezta! Borde Plugga men har ingen ork.. Gömde till och med böckerna i skolan badass jag är hahha.. Nej men måste bli bättre med det här och ta tag i läxorna känner jag.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR