Flen tomorow!

Hej! Nu sitter jag här i träningsbyxor och en tjocktröja och har precis packat klart inför imorn då jag och pojkvänen ska till Flen. Vi ska på en mini semester till min farmor och farfar. Har packat olika kläder, smink, produkter, min plattång och en present till Izzy ( Min riktiga pappa bor i USA och han kommer upp till Sverige med min halvsyster som heter Isabella, som kallas Izzy)
 
Saker som verkligen ska prioriteras är:
 
# Strandpromenader, både dag och kvällspromenader till stranden då man kan sitta på bryggan och prata eller ta ett dopp och bara njuta. 
 
# Matkoma, passa på att njuta och äta mycket för sen kommer man tillnaks till det verkliga livet till träningen.
 
# Fotografering, nu jäklar ska systemkameran med så jag kan ta en massa fina bilder på alla, familjen, naturen och fina ställen i Flen. 
 
# Njuta och ta det lungt, bara slippa stressen och inte anstränga sig för mycket inte tänka så mycket!
 
 

julia

Fin!

sv: Tack så jätte mycket! Jag älskar också babylips, själv har jag 6 stycken. Klart att jag gör, hhi! Kram♥




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR