Me

Hejsan var ett tag sen! Lite svårt att hinna med att blogga när man jobbar R varje dag.. Men men nu slänger jag in ett inlägg här på bussen. 

Allt bra med er? Med mig är allt bra iallafall, jag har färgat mitt hår till blondt och sen har jag shoppat en hel del fina kläder :) 


Segt att skolan börjar om 1,5 vecka.. Inte taggad alls... 

Men men tänkte köra en lite up's and Down's från månaden juli! 

Up's
# instagram, alltid fina bilder att kolla på!

# Mitt jobb, har varit jätte kul att få vara där vi alla är som en familj nu och kommer faktiskt bli tråkigt att lämna dom på fredag! 

# baby Lips, helt underbart att ha på läpparna man känner sig riktigt fräsch och det återfuktar jättebra! 

# 22 jump street, tyckte 1an var kanon och helt grym men den här var den gånger hundra asså shit vilket sjukt underbar film!! 

# Serien revenge! Så sjukt spännande och speciellt final avsnitten nu, just nu helt klart den bästa serien!! 

# Min familj, mina vänner och min pojkvän. Dom har varit riktigt stöttande under juli månaden. Haft tjejkvällar med girlsen, familjekvällar och sen har jag och pojkvännen firat 6månader under juli. Riktigt underbart! <3


Down's
# Att behövt gått upp 06:20 varje dag nästan hela sommarlovet! 

# Min mobil, den håller på laggar hela tiden, den stängs av och sätts på hela tiden -.- 

# När pojkvännen åkte till Italien i en vecka, dock gick det väldigt fort men saknade honom väldigt mycket! 

# Köer, usch brukar fastna i köer alltid med bussen som jag tar hem så det drar ut jättemycket tid, får springa till nästa buss sen och det är så sjukt jobbigt! 

# När en av mina favorit youtube kanal inte lägger upp videos lika ofta längre, that sucks! 

# Mitt solpuder,  jag tappade det och den gick sönder :/














NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR