Today ------>

Yo! Nu är det inte så långt kvar men ändå sitter jag i soffan helt osminkad och tänker på hur jag ska orka bära min väska till bussen som väger 100kg hahha. Packat allt, det står att det ska regna hela veckan man bara great so Wonderful xD då måste man ha med sig myskläder och datorn fyyyyy


Yes anyways! Sitter runt och kollar på lite bloggar, det finns så många otroligt bra och gillar Dessie väldigt mycket faktiskt. Hon är väldigt annorlunda om man jämför för 5-6 år sen..

Jag har bloggat ett tag nu på lite olika bloggar hit och dit men jag gillar verkligen min blogg nu, känns som jag har hittat rätt och då är det bara att fortsätta och satsa, om allt går bra har jag stora saker på gång inför bloggen som giveaways osv! 

Ja men hoppas nu fortsätter och läser så ska jag upp från den här sköna soffan och sätta på mig kläder och börja fixa i ordning mig inför avfärd! Man blir lite inboad när det inte är bästa vädret det blåser och håller på! Jaja nu måste jag sluta klaga haha..


Men vad ska man ha på sig en sån här dag? Blir nog jeans men nån tjusig topp i guess! 

I nästa inlägg kommer det komma upp lite mode tips så kika gärna in under dagen! ^^


Ledsen för mobil bomberna, ska bli bättre med systemkameran i promise!! 

sv. hej och tack det samma =) så fint hår du har

Ebba ♥

Åh vad fin du är!!

Svar: tack detsamma!
Nikkita Sjögren

Sv. tack så jättemycket :D

Fin blogg :D

snygg outfit!

Svar: tack!
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR