Update!

Hej! Inte bloggat på ett tag för  att det har varit dåligt internet häääääääär, men men lovar att uppdatera när jag kommer hem imorn!  
 
Hoppas allt är bra med er! Tänlte köra en liten up's and down's frö dom här dagarna!
 
Up's 

# Nya kläder, har shoppat på lager 157 fick jättefina kläder som jag är riktigt nöjd med!
 
# Maten, ätit så gooood mat här åhhh ikväll blir det lasange!
 
# Bloggen! Har fått jättefina kommentarer från er blir så glad! :D
 
Down's 
 
# När man har badat och det blir jättekallt när man går upp! Usch kan inte sluta skaka och sprang nästan hem från badet idag.
 
# Dåliga kuddar, har en jätteplatt kudde i min säng. Man får typ nackspärr uschh så jobbigt!
 
# När man försöker ta en perfekt bild så förstör någon stunden att personen elr djuret flyttar på sig precis den sekunden man ska plåta bilden..... gaaah så itriterande!
 
 
(Torsten ville visa upp sig här i bloggen, så nu blir han säkert glad!)
 
 

Anonym

Sv. hej o tack de samma :)
Göra nåt kul i helgen?

Svar: Vet inte kanske! Men min farbror har kommit upp från Italien så det ska bli kul att få vara med honom! :)
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR