Godmorgon ❤️

Godmorgon! 

Vaknade lite senare idag eftersom jag är fortfarande en sjukling och är hemma idag med. Jag väldigt ont i kroppen och runt nacken. Idag tänkte jag bara ta det lugnt! Duscha, kolla på två avsnitt från ravenswood, göra en läxa och boka tid till nagelsalongen imorn. 

Ska äntligen fixa fina vita toppar igen! Det kommer bli så fint :D

Idag så firar jag och älsklingen 3 veckor tillsammans, tiden bara flyger vecka efter vecka och kan inte förstå att det är en hel månad nästa vecka :O tråkigtvis kan han inte komma idag eftersom han ska iväg med sin familj och åka skidor efter skolan. Han ska vara borta hela eftermiddagen och kommer hem sent på kvällen. Men vi skulle träffas imorgon så får vi fira då ^^

Nu tänkte jag äta frukost och tyvärr kan jag inte göra fattiga riddare eftersom vi inte har toast hemma -.- alltid nåt som fattas! Men vi får se vad det blir.
Kram









NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR