Hejsvejs!

Kvällen har varit lugn och har mest spenderat tid på bloggen idag, har ändrat profilbilden och fler överraskningar är på ingång! ;) 

Under kvällen nu kommer det inte hända så mycket utom det blir nog ATG lägga sig framför tv:en. Kan ju rekommendera er på bloggen om det är något bra, fast kommer nog falla i sömn så trött som jag är.

Ska upp tidigt imorn till nagelsalongen med mammsen, vi båda fick det i julklappspresent så vi ska gå och göra det tillsammans :) jag ska nog göra vita toppar men vi får väl se kanske ångrar mig. 

Kul att ni lämnar kommentarer om tävlingar och frågestunder! Jag tycker att det är jätte kul och ni får gärna fortsätta med det :D





Tess

Söt bild :)
Gillar du ringar? Gjorde ett nytt inköp idag , skulle gärna vilja veta vad du tycker :)

Svar: Tack! Ja jag gillar ringar, ja det kan jag göra :)
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR