Helgen ❤️

Jag är vaken nu och jag vet inte vad jag ska hitta på. Allt är upp och ner och vet inte vad. Haft mycket funderingar på sista tiden om framtiden. Vad jag vill göra, hur det kommer att bli och hur det kommer att vara... Men just nu tycker jag att det är viktigt att fokusera på nuet. Så det är det jag ska göra! 

I fredags så åkte jag hem till min underbara pojkvän och sov över hos honom. På morgonen gick jag hem tidigt pga att han skulle iväg. 

Senare mot kvällen mötte jag upp Melani och Isabelle och vi gick hem till Melani för att ha en serie kväll. Pretty little liars, teen wolf och samt en film som hette Carrie. Ja vi har vår lilla tradition med smält choklad och frukt så självklart så hade vi myskväll med det❤️ 

Idag när jag kom hem åt jag lunch och städade min garderob så nu är det snyggt och prydligt där inne, sen kom Felicia men hon gick hem mot kvällen!
Hoppas ni kan sova gott, kram! 








NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR