Om mig <3

Tänkte berätta lite mer om mig för att dela med mig mer om mig själv, bloggen runt omkring är inte så persnolig än men jag håller på att försöka fixa det!

Jag är 16 år och går på ett gymnasium här i Stockholm. Jag bor med min mamma, pappa och två syskon. Jag har en katt som heter Mojje som är min lilla prins, har också en pojkvän som jag har fått ganska nydligen. Min favorit affär är Bik Bok för att dom är väldigt "ja" i stilen. Typ "rocksöt" det är litte min stil en blandning utav båda skulle jag vilja säga. 
Jag älskar rihanna och hennes musik så henne brukar jag lyssna på rätt så mycket men även mycket house, avicii, nause osv. Sen har jag börjat tycka om Boyce avenue jätte mycket.

 En utav mina favorit ställen är Flen. Det är mitt andra hem kan man säga. Min farmor och farfar bor där och jag har växt upp och vi har en väldigt nära relation till varandra. Där kan man bara andas och ta det lugnt, gå till vattnet på kvällen vid bryggan och bara tänka. Ta cyckeln och bara cyckla en bit vart som helst bara för att du kan. Dricka varm oboy framför brasan och bara kunna få vara dig själv. Släppa all stress och bara vara glad :)

 Mina närmsta vänner är Isabelle, Felicia, Moa och Elin. Andra namn för dom är kaksmulan-Isabelle, Flisan-Felicia, Mao-Moa och Elajssen-Elin. Vet inte vad jag skulle vara idag om det inte vore för dom alla är så speciella och unika på sit sätt <3

Min favorit film är The mortal Instruments för att jag och filmen klickade xD Älskar allt som har med filmen att göra vilket jag har skrivit ett inlägg om redan!

Min passion är verkligen hundar kan inte få nog av dom. Förut var jag mer desperat och ville göra allt för att få en hund igen. Men nu har jag förstått vad som krävs och vad jag måste göra. Ska skaffa ett bra jobb och en bra bostad/miljö innan jag skaffar en för jag vill hundens bästa för att den ska kunna må så bra som möjligt :)

Älskar min Bondelid tjocktröja (som jag har på bilden) bor nästan i den, så mysig och underbar. Går alltid runt i den när jag fryser elr vill mysa i soffan med en film elr familjen. Den är köpt i Flen på lager 157 och den kostade 300kr, så sjukt nöjd!

 

Julia

Tack så jätte mycket för frågorna! Älskar tröjan,finns dom kvar på lager 157? :) Kram :)

Svar: så lite så! Ja det tror jag fick min rätt så nydligen så dom borde finnas kvar :) kram
Nikkita Sjögren

Elin

Åh vad fin du är!

Svar: Åh tack! :')
Nikkita Sjögren

Sofia

Finis!

Svar: Aw tack!
Nikkita Sjögren

Erika

sv: Tack o detsamma!

Ronja

Superfin! :)

Svar: Tack :)
Nikkita Sjögren

Måste bara säga det att din blogg är jättefin och att jag tror du kommer komma långt men den :)
Vad ska du göra i helgen? :)

Svar: Aww tack så jätte mycket! Betyder verkligen jätte mycket :)<3

I helgen händer det inte så mycket kanske ska träffa en tjejkompis men sen så vet jag inte så mycket mer, själv? :)
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR