Things i want ❤️

Det här är några saker som jag verkligen vill ha nu till våren verkligen. Har länge funderat på obey kepsen dom är så himla fina och det är så snyggt att bara ha till nån simpel outfit egentligen.

• obey keps
• obey kläder 
• IPhone 5s
• raybans

Ska nog satsa på det här till våren men först måste en massa kläder köpas in längtar toll mitt presentkort som ska komma om 4-5 dagar! Sen så blir det en massa vår shopping och tycker att det här skulle vara så perfekt ❤️





Godnatt ❤️




Julia

Sv:Tack så jätte mycket! Du har en jätte fin blogg! Älskar Obey :D
PS: Jag har en frågestund och alla som frågar en/flera frågor får en länk till sin blogg när den avslutas :)

Svar: Tack så mycket! åh gör du har du någonting från obey du själv? Åh vad nice får väl gå in och fråga en fråga!
Nikkita Sjögren

så snyggt :)

Svar: Tack så mycket! <3
Nikkita Sjögren

Alina

sv: tack så mycket :) Jadå allt är nog bara bra med mig själv då?

Svar: Härligt! Jo allr är väl helt okej. Har du några planer till helgen? :)
Nikkita Sjögren

sssofiehe

Sv: tack så jätte mycket, din bligg är också jätte fin!:)
KRAM

Svar: Tack! Hoppas allt är bra med dig, några planer till helgen? kram!
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR