well good and bad

today... Hmm vet inte riktigt har varit lite upp och ner med känslor men det är väl bara att ignorera och le i guess. 
 
Update on week:
Tors: Jobba tills 12 för att sen dra hem och möta upp min kompis Melanie för att dra in till stan och hämta upp biobiljetterna. Sen mot kvällen ska jag dra till bf för att vi firar ett halvår tsm imorgon så då ska vi hitta på något!
 
Fre: Jobba tills 12 igen. Sen träffa min honey Moa vi ska vara hos mig och chilla, kolla på film och bara prata det kommer blir kul för jag har inte sett henne sen Bruno Mars konserten vilket var ett tag sen!
 
Lör: Bio med alla dom bästa Meloni, kaksmulan, Flisan och såklart boyfriend ;) sen en tjej som heter Isabella som inte jag har träffat en men det ska bli kul att få träffa henne!
 
Sön: Inga större planer men hoppas på en mysdag för sen börjar den hårda veckan att börja jobba långa dagar!
 
Har o göra denna vecka så jag som ville komma igång med att blogga... hmm kommer få skjuta på det eftersom kommer som sagt vara upptragen men kommer att slänga in lite inlägg då och då i hope :)
 
/N      
 

Izza

Härligt sådär :D.
kika dance913 och adda imizza91 på insta

Jennifer

Haha häftig bild :)
Sv:tack snälla!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR