H O M E

Hemma igen då! Haft det jättekul i Flen with my sister and boyfriend! Just nu bloggar jag från datorn och har alla bilder på mobilen så kommer lägga upp dom bilderna sen! YESYES nu har jag duchat och städat o gjort i ordning mig ska äta om nån halvtime och sen kommer boyfriend till mooooii. Då ska vi säkert äta godis och hitta nån bra film! ;)
 
Har ni några planer för helgen eller dom sista dagarna innan sommarlovet är slut? :)
 
Jag tänkte kolla på ett avsnitt utav pretty little liars innan jag ska äta så ni får ha det så bra!
 
 
Bilden är helt amaziiiing! Ibland vill man bara vända om och gå tillbaks i tidslinjen... Shit jag och pojkvänen satt och pratade om gamla minnen så hittade jag en passande bild på we ♥ it och oboy vad det stämmer! 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR