Inte direkt på hugget

Asså ibland så vill man bara sjunka genom marken när folk gör en besviken? Vem fan tror du att du är liksom?
 
Förlåt ska inte ta ut det på bloggen men blir bara så trött på människor ibland! Idag så har jag bara chillat då jag inte har några lektioner, suttit i soffan bara och softat helt enkelt :D
 
När pojkvänen kommer hem så ska vi nog gå upp till kiosken och köpa en dricka.. hmm.. eller en glass! Yes det kommer bli gott. Nu har jag bara suttit och pluggat en del och lyssnat på spotify!
Känns i alla fall bra nu, har verkligen kommit in i en bra klass och jag och Rasmus är på en bra plats i livet då vi har kommit varandra mycket närmre skulle jag vilja säga. Fantasktiskt när du har en partner som verkligen känner dig, blir lika förvånad varje gång. Gör man en blick vet han precis hur man mår och man kan inte undvika frågan "hur mår du?" Yeeeeeeeeeeeeeeees well! En solig och härlig dag :D
 
Kommer kanske fastna vid spotify och photo booth ett tag hahah xD Ikväll hoppas jag att jag kommer få skypa med bästa Moa som bor i USA just nu för tillfället hos en värdefamilj och i maj kommer hon hem! Då har hon varit borta ett helt år gumman lilla ♥
 
Men längtar till April då en av mina bästa vänner fyller 18 ååhh! Det kommer bli så himla grymt :'D♥
 
/Kram N
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR