Well lite information om en viss dag.. hehe ^^

Tjo! Tänkte slänga upp lite bilder på bloggen från photo booth haha! Jag och min famlj älskar appen xD
Så här ser det ut just nu då jag gosar med två nallar som älsklingen fick på alla ♥ dag! På den dagen så var vi hemma hos mig och myste, gick ut på dagen och tog en glass och sen på kvällen så hade vi jorgubbar, banan och smälte vit/mjlökchoklad och doppade! Jättemums!
 
 
Yes så såg det ut denna kväll, mys mys ♥
 

riktigt härlig blogg! Hoppas du får en fin fredag :)

Svar: Åh tack så mycket! Hoppas du får en bra helg :)
Nikkita Sjögren

Fina bilder!

Sv; Tack ska du ha! :)

Ebba

Så gott!
Svar: tack så jättemycket :) använder mig av en nikon D3100!

Jossie

Älskar den appen

Bella

Åh va gott :)

olivia

åhh det ser ut som att du hade en mysig dag ändå! trots att det inte blev någon bio :)) fin blogg!

Svar: Åh ja det var jätte mysig dag! Tack så jättemycket ❤️
Nikkita Sjögren

Amanda

fina nallar :)

Trevlig helg! :)

Svar: tack detsamma! :)
Nikkita Sjögren

mums




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR