Today, good and bad

Lite frusterad tjej här känns som att jag misslyckades min en viktig sak + att mamma började bråka med mig, kalla mig bortskämd mm. Jag tycker inte att jag är så himla bortskämd jag menar jag fåt 1000 kr i studiemedlet precis som alla andra och dom pengarna lägger jag undan, för att jag vill åka på en resa i sommar. Datorn, kameran fick jag från skolan.. men skulle fortfarande inte vilja kalla mig bortskämd..? Jag menar alla resor jag har varit på, att vi bor i ett stort hus med sjötomt.. det är ju mina föräldrar som betalar allt, som bor här. I så fall skämmer dom bort mig och inte jag? Blir så ititerad på det där.. hon tror jag lever värsta lyxlivet men jag kommer inte ihåg senaste gången jag shoppade, det var typ lite efter jul. 
 
Nej bara för att jag inte kunde bära in posten när jag höll i en massa andra saker så kallar hon mig "jävla bortskämda unge, försvinn här ifrån vill inte se dig, usch" Japp det känns bra att höra...  Fan har hon att säga då som också bor här, har en iphone 6 som hon FICK aa.. 
 
Aja bort med det negativa! Orkar inte det snart kommer älsklingen iaf.. hoppas han kan pigga upp mig med lite positiva nyheter ♥
 
Det som är bra nu är att jag har lov en vecka nu! Så jag ska passa på att vila ut lite men ta igen en del med plugget också, orkar inte ha några rester när jag kommer tillbaka! Men ananrs hoppas jag på att få träffa lite vänner under lovet, vara med pojkvänen och ha det mysigt :)
/ Kram N
 
 
 
 
 
 
 

fin bild!

Svar: Tack! <3
Nikkita Sjögren

fina du!

sv: Ja visst är det såå snyggt med vita naglar! Visst kan jag kika in på din blogg! Den är superfin!♥ kram

Min mamma brukar också säga så och det är så irriterande ..

gud inte kul o bråka med en förälder..




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR