Slut för dagen!

Nu är skolan slut, jag hade bara en lektion och det var engleska det var rätt ok för att vi skulle bara lyssna på en podcast! Den var rätt spännande faktiskt. Handlar om en reporter från Baltimore som ska hjälpa en mamma som har förlorat en dotter, så hon kollar upp fallet, olika bevis och mm. Jättespännande ska defenetivt lyssna klart på resten av podcasten. 
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra ska nog hem och fixa lite innan jag ska dra iväg till sötnosen. Yes mina bloggtankar är inte riktigt på hugget idag vet inte varför antar att det handlar om morgondagen.. Vet inte hur mycket jag kommer blogga imorn pga privata skäl som jag helst inte vill skriva ut på bloggen! ♥
 
Kan ju säga att det känns si sådär nu när man sitter själv i skolan haha, min bus går om en kvart så nu sitter jag och bloggar för att dra ut på tiden, som vanligt spelas Sofias låtar i mina lurar åhh helt kär seriöst ♥
 
 
Måste säga att det känns bra att blogga igen! Känns som att jag har fått en del inspiration,sen är det skönt att bara frå skriva av sig i såna här allmäna inlägg! Har så mycket inom mig ibland och det är kalrt det är kul att dela med sig då! 
 
Yes uppdaterar sen för nu måste jag hinna med min buss! /Kram N
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR