Bloggen? Juste!

Hehhe ja hej här kommer jag och bloggar lite ^^
 
Min blogg har glömts bort lite på grund av SKOLAN som förstör min grej som jag gillar! Bloggen ofcouse.
Men men, jag antar att det kommer bli lugnare inför nationella proven då man bara kan fokusera på det och inte alla dom andra 7 ämnerna. Jag tänkte mig att man kunde ta igen mer!
 
På lovet så var jag på finkadskryssning med min syster och mormor. Vi hade det jättemysigt och shoppade en del!
Min mormor var så underbar och köpte jättensygga converse till mig! som ser ut såhär!
 
Yes fick med mig en hel del godis hem också, pojkvänen fick vinigummi som han älskar!
 
Nu sitter jag på min fotolektion och småsmyger lite med bloggen hehe, är så himla trött och vill bara gå hem men men måste sitta och jobba nu /Kram N
 
 
 

Jätte snygga skor! :)

Svar: Tack så mycket :)
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR