Todays!

Så idag är jag super duper nervös, för att jag har min redovisning idag om politik och jag är verkligen inte så bra i det ämnet så kände mig väldigt körd i början men nu har jag övat, övat och övat! Tycker att det blev ritkigt bra och är nöjd ändå så tror det kommer gå bra! :D
 
Men yes! I helgen då ska jag iväg på mello festivalen i Friends Arena åh det kommer bli så sjukt kul! :D
 
Idag vet jag inte riktigt hur planerna ser ut men eventuellt så ska jag vara med boyfriend :D 
 
Känner mig inte riktigt på topp idag, känns lite tungt i kroppen som man är på väg att få en influensa så jag hoppas att det kommer gå över för vill verkligen inte bli sjuk nu :'( 
 
Yes nu ska jag nog snart göra i ordning mig och gå iväg till skolan, börjar 12 idag så det är nice!
 
/Kram N
 
 

härligt med redovisning!

Ebba

Svar: jag bor i Norrköping ungefär, lite utanför :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR