L I F E

Hej! Idag känns allt lite upp och ner, vet inte men fy sjutton vad hormoner kan hålla på tror att jag hat gråtit två gånger denna vecka och sen har jag blivit sur och sen jätteglad och herregud...

Aja, snart börjar skolan på onsdag och vet inte vad jag ska se fram emot to be honest, har iaf en person som jag vet är jättesnäll, elr aa två. Men ja vi får väl se vad som händer. Annars skiter jag väl bara i allt och fokuserar på skolan och mina vänner så får vi se hur det går! 

Pallar inte med falska människor och är så fucking trött på allt bullshit. 

Yes idag ska jag chilla vänta på att pojkvännen kommer hem så ska vi köpa pizza och ta det lungt! Anyways har ni några frågor/ funderingar kring bloggen kommentera gärna! 







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR