Arrow #Tipsar

Hej mitt första inlägg om "tipsar" kommer vara om den amerikanska tv-serien Arrow. 
Det handlar om Oliver Queen som är en badboy miljardär, som tillbringat fem år strandsatt på en ö, efter att familjens yacht sänkts. När han återvänder till Starling City återförenas han med sin familj och vänner som trodde att han varit död: modern Moira som gift om sig med faderns medarbetare systern Thea , bästa vännen Tommy och den tidigare fästmön, Laurel vars far är polis. Efter ett överfallsförsök tvingar modern på honom livvakten John Diggle Dagtid försöker Queen att återta sin plats i familjens företag, men han berättar dock inte vad som hänt på ön. Genom återblickar blir det dock klart att Queen under tillvaron på ön inte var ensam och att han upplevde såväl tortyr som avancerad träning.
 
Jag och min pojkvän älskar serien och vi har snart sett hela första säsongen! Jag tycker att den är så värd att kolla på eftersim den är så sjukt spännande och hela storyn är så sjukt bra! Vill verkligen tipsa om den serien eftersom handlingen, skådespelarna och det hela är bara grymt ♥
 
/Oliver Queen från Arrow
 
 
 
 
 
 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR