Min dag framför datorn... eller vänta va?

Hej! 
 
Idag börjar jag rätt sent vid 3 för att jag har bara en lektion idag och det är engelska! Den börjar 3 tror jag, yes men har tid att kolla haha ;) 
 
Min dag då..? Såg att dom hade lagt ut ett pretty little liars avnsitt på swefilmer så där ska jag nog kika in och kolla, sen hade dom lagt upp lite nya Revenge avsnitt som jag också gärna vill hinna se!
 
Revenge och Pretty little liars har jag följt sen jag gick i 6:an typ, dom har dragit ut på båda säsongerna väldigt mycket under en lång tid och skulle inte förvåna mig om dom gjorde det 2 år till. 
 
Pretty little liars har jag alltid älskat, så spännade avnsitt och åhh väldigt mysigt att kolla på med sina vänner med en chipsskål och en mysig filt. Det är så sjukt bra och vissa avsnitt är lite långfragna men alltid dom sista sekunderna i avnisttet så händer det alltid nånting med "A" som man inte får veta vem det är och det gör allting spännade, så har följt proframmet som en tok sen jag var typ 13-14 år. 
 
 
Revenge är också så sjukt bra men den första och den andra säsongen var iite seg för då skulle hon eliminera en massa personer avnsitt efter avsnitt och sen är det lite drama runt om men varje avnsitt var nästan samma sak men nu dom sista säsongerna som har kommit ut asså shiiiit man döööör :O Nu kommer säsong 4 ut varje vecka och måste måtste kolla som en tok, man kan verkligen inte missa ett ända avsnitt nu och dom har lagt upp 3 stycken! :D Så nu kan jag inte vänta längre utom måste kolla!
 
Ha en bra dag och glöm inte att ge komplimnager till nära och kära /Kram N

Oslofru

Sjukt bra serier! <3

Svar: Ja man blir helt fast i dom! Fin blogg du har föresten! :)
Nikkita Sjögren




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR