Now or Never

Tillbaka för en sista gång, okej nu är det allt eller inget till den här bloggen. Den är bra och fin, helt okej blogg så det känns tråkigt att stänga ner den och aldrig använda den igen så varför inte? 
 
Okej mitt liv är helt nytt, ny skola, nya vänner och nya mål. Jag är på en bra plats i livet och det jag prioriterar mest är väl vännerna, pojkvänen och skolan! Jag är väldigt lycklig och det finns väl inget som sänker mig just nu utom jag pluggar går til skolan och lever mitt vardagliga liv. Haft en del problem men det är inget jag vill ta upp här på bloggen utom vill som sagt gå vidade från det!
 
Vad kommer hända på min blogg?
  • Tips om mode & skönhet
  • Mitt vardagliga liv, lägga upp bilder på mina vänner, mitt liv, vad jag gör på dagarna mm!
  • Tips om filmer & seier (fan är en film/serie nörd heheh)
  • Tips med skolan, till exempel hur man kan plugga på ett roligare sätt, hur man kan få hjälp på ett bra sätt med skolan, tips för skolan helt enket!
  • Tips med killar & tjejer hur man kan göra och hur man ska säga och hur man ska agera! 
  • Tips om appar, provar väldigt många appar utan anlednig så varför inte berätta om dom här på bloggen! SE vad ni tycker och tänker, se vad ni gillar och ogilar!
  • #Tipsar, jag kommer köra en sån på rubrik då och då jag kommer att tipsa om nåt kan vara en bra produkt, klädesplagg, skönhetsgrejer mm! 
Japp här har ni en lista på ungefär hur bloggen kommer att se ut fram över?  Taggade? För det är jag! /Kram N
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR