Oscar Jettman

Hej! Har precis kommit hem från skolan och sitter och äter ett nyttigt mål. Hade 2 timmars håltimme så tänkte passa på att åka hem och äta. 
 
Idag vid 3 ungefär så har jag min fotokurs, åh det är så roligt! Håller på med en powerpoint med den kända fotografen Oscar Jettman, en otroligt grym fotograf som fotar för stora företag som H&M, Veckorevyn, Rapunzel of Sweden och kända bloggare som Fanny Lyckman, Angelicka Blick, Zara Larsson mm. 
 
En av bilderna jag har valt att ta med från hans kollektion är den här! ♥
 
 
Detta är då Angelica Blick, hennes blogg hittar ni här --> Angelica Blick - The Style Dept.
 
Fotografen då hette Oscar Jettman och han har även fotat Blog Awards och massa olika event och även olika bröllop och hans sida har ni här http://www.jettman.se 
 
 
Yes men det var allt jag har att informera om nu så har det så bra/ Kram N ♥
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR