Planen för idag!

10:00 så har jag min svenska lektion!
 
11:44 går bussen hem då jag ska luncha med min pojkvän hemma hos mig.
 
15:00 Börjar  mitt matteförhör i skolan som jag ska göra! 
 
Sen hem och packa för att senare åka till pojkvän så vet inte hur många inlägg det vlir idag men ska försöka slänga in 2 stycken! 
 
Tänkte köra lite up's and down's om skolan sen jag började!
 
 
 
Up's
# Fått en massa bra vänner!
# Klassen är sjukt bra!
# Mitt schema är rätt chill
# Jag har en foto kurs som jag tycker är jätterolig!
# Fått en Mac Book Air, no secret haha alla har det på Fredrika typ!
# Lånar en grym kamera från skolan som jag älskar!
 
 
Down*s 
# Vissa delar i mitt schema är inte så bra
# Fått ett skåp i hörnet haha så det är lite bökigt att ta och lämna mina saker
# Har 4 matte lektioner i veckan usch!
# Maten är inte så bra.. hehe men när är den nånsin det?
 
 
Här är en av bilderna som jag har tagit till min foto kurs, det är på min katt Mojje hanf fyller 6 år snart sötnöten.
Han är en Norsk skogdkatt som älskar att vara ute att jaga fisk, fåglar, möss och allt möjligt. Han har till och med lyckats ta en and.. man bara ehh hallå knäppis?? Men han är en riktig kämpe, trots många skador han har fått som en klo i ägat, skadat nosen, tassen och fått en massa sår från andra katter och djur så har han alltid tagit sig igenom det och levt vidare! Nu mår han hur bra som helst, han har varit lite deprimerad under vintern för man inte kan jaga men nu när våren börjar komma tillbaka så är han uppe på fötterna igen och är nästan aldig inne på dagarna!
 
Kram/ N




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR