The long day

Min dag jättekul.. eller?
 
Så min dag började med att jag började 8:00 för att gå på sam lektion efter den lektionen så hade jag 3.5 timmes håltimme för att jag inte har vissa lektioner som språk till exempel! Jag bestämde mig för att ta bussen som gick 9:14 och egentligen så slutar lektionen kvart över så jag smet haha. Men yes annars hade jag fått vänta en halvtimme och idag så hade inte jag nån sån stor lust faktiskt. 
 
När jag kom hem så gjorde jag i ordning mackor med yoghurt och juice det var mums! Surfade lite på nätet och fixade med min powerpoint som jag skrev i min tidigare inlägg idag.
 
När jag kom tillbaka till skolan så var jag helt inställd på att vi skulle ha sociologi men neeeej haha helt borta som jag är kommer jag in med datorn till klassrummet trots att jag ser att ingen annan har det och precis när lektionen ska börja så ser jag att min bordskompis har matteboken framme och jag bara "shit" springer ut ur klassrummet och möter min lärare precis när han öppnar dörren till hemvisten (inte lektions sal dörren utom en annan dörr) och säger "hej, jag kommer har glömt matteboken" ehm... ja hur tror du att det känns att säga till läraren det ända materialet man behöver för lektionen och säga att man glömde det.. kunde inte hjälpa att jag skrattade till lite när jag sa det för att det var så ironiskt.. puuh han sa inget iaf.
 
 
Yes, efter min lektion så var det tydligen prov i psykologi och jag har inte psykologi kursen heller så vad hade dom gjort då? Jo dom tog bort sociologi lektionen för att dom skulle få längre tid att skriva..
Där stod jag framför min lärare och suckade eftersom då hade jag två timmar håltimme tills min nästa lektion...
Tog min kamera och gick ut för att fota klart min läxa, sen gick jag till min lärare och visade upp så att jag kunde få gå hem!
 
Puuh.. Men efter den långa, jobbiga dagen så fick jag äntligen se min fina. Vi kollade på några avnsitt av Arrow och vi har redan sett hela första säsongen! ^^  
/Kram N
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR