Your opinion matters

Hej! Idag så har jag funderat lite på olika val man kan göra som till exempel att man kan styra vissa saker på olika sätt, men det kommer bli mycket större i år då jag blir 18. Jag kommer bli myndig den 22 juli vllket gör mig till "vuxen" aa det är inte så långt kvar tills man blir det. Då får man göra olika saker som tatuera sig, ta körkort, ta studenten, gå ut på en bar och dricka, köpa ut cigg (jag röker inte) men det jag skrev nu var bara olika saker man kan välja att göra och man kan få vara med att rösta. Vi alla får val i livet och vi har olika åsikter vilket är bra, allas röster är lika vitkiga, det är inte bara 1 person som styr detta samhälle utom det är alla vi, alla vi människor i Sverige. 
 
Lägg inte undan dina ord, din åsilt och vad du tror på utom visa det istället ♥ /Kram N
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR